Inside x Trends

By November 30, 2018 April 5th, 2019 Inside

by Inside Communications Group
Publicatie Trends Top Marketing van 28 november 2018

Inside Communication Group kan fier terugkijken op een rijke geschiedenis. Sinds zijn oprichting in 1977 door Luc Roex, focust het agency op het creëren van retail campagnes. Deze expertise wordt vandaag voortgezet door Managing Director Mithée Spilthoorn. De strategie en operationele leiding worden aangestuurd door Steve De Jonghe die een stevige reputatie heeft in (her)positionering van tal van merken.

Jouw consument als strategie

Bij Inside bouwen we merken op vanuit je doelgroep. Hoe goed ken je die? Welke meerwaarde creëer je voor jouw klant? Welke behoefte vult jouw product of merk concreet in? Het linken van deze consumer insights, in de juiste sociale en culturele context, aan jouw bedrijfsobjectieven, vormt de basis voor een duurzame merkstrategie.

“Je business durven loslaten en graven naar de motieven en verwachtingen van je consument leiden tot inzichten die waarde en innovatie kunnen genereren voor je bedrijf.” – Steve De Jonghe, Business Director.

Digitaal is niet altijd de heilige graal.

De wereld wordt digitaler, wat betekent dit echt voor je communicatiestrategie? We merken dat er vandaag anders wordt omgegaan met digitale en sociale media. Adblockers, banner blindness en een consument die steeds gerichter tewerkgaat, zorgen ervoor dat het moeilijker wordt om via digitale kanalen relevantie en ROI te halen. Daarom proberen we onze klanten er steeds van te overtuigen te blijven investeren in tastbaar contact met hun doelgroep.

Als sparring partner samen op doel

We merken dat brand managers en marketeers vaak erg dicht bij hun bedrijfsomgeving zitten. Net daarom treden we op als ‘sparring partner’ en willen we met de juiste communicatiestrategie de balans versterken tussen de leefwereld van de consument en de sterktes van het bedrijf. Ook tijdens het operationele luik van een campagne willen we het verschil maken. De uitvoering, opvolging en evaluatie van elke campagne is iets waarbij we heel nauwgezet en flexibel tewerkgaan.

Subscribe to our newsletter

* indicates required