Twintig jaar lang leidde haar man het agency. Recent heeft Mithée de fakkel overgenomen en bouwt ze Inside Communication Group verder uit. Haar ruime ervaring in public-relations is een grote toegevoegde waarde.
Onze visie
snel, sneller, snelst
Een dag telt nog steeds 24 uur. Dat is ongeveer het enige dat niet verandert. Voor de rest evolueert de wereld in een ijltempo. Technologie, innovatie en een veranderende consument schudden businessmodellen door elkaar.
Hoe wendbaar ben je?
Als ondernemer krijg je continu nieuwe uitdagingen op je bord. In deze tijden is het cruciaal om snel juiste beslissingen te kunnen nemen. Hoe je reageert – en hoe snél – zal de toekomst van je bedrijf bepalen.
Wendbaarheid is ook belangrijk voor je communicatie. Wat doe je wel, en wat niet? Op welke trends surf je mee en welke laat je wijselijk passeren? Moet je in een technologie investeren of niet? Hoe besteed je je budget efficiënt? En hoe weet je dat zeker?
De juiste balans
Marketeers zijn vaak zeer gefocust op wat hun bedrijf aanbiedt. Logisch. Daarom zijn wij graag hun sparringpartner. Met de juiste strategie zorgen we voor een balans tussen de verwachtingen van de consument en de sterktes van het bedrijf.
Wij helpen de juiste keuzes maken om een sterk merk uit te bouwen. Een merk dat trouw is aan zijn roots en DNA, maar dat tegelijk ook wendbaar is en op korte termijn kan inspelen op veranderingen.
Contacteer ons
snel, sneller, snelst
Een dag telt nog steeds 24 uur. Dat is ongeveer het enige dat niet verandert. Voor de rest evolueert de wereld in een ijltempo. Technologie, innovatie en een veranderende consument schudden businessmodellen door elkaar.

Hoe wendbaar ben je?
Als ondernemer krijg je continu nieuwe uitdagingen op je bord. In deze tijden is het cruciaal om snel juiste beslissingen te kunnen nemen. Hoe je reageert – en hoe snél – zal de toekomst van je bedrijf bepalen.
Wendbaarheid is ook belangrijk voor je communicatie. Wat doe je wel, en wat niet? Op welke trends surf je mee en welke laat je wijselijk passeren? Moet je in een technologie investeren of niet? Hoe besteed je je budget efficiënt? En hoe weet je dat zeker?

De juiste balans
Marketeers zijn vaak zeer gefocust op wat hun bedrijf aanbiedt. Logisch. Daarom zijn wij graag hun sparringpartner. Met de juiste strategie zorgen we voor een balans tussen de verwachtingen van de consument en de sterktes van het bedrijf.
Wij helpen de juiste keuzes maken om een sterk merk uit te bouwen. Een merk dat trouw is aan zijn roots en DNA, maar dat tegelijk ook wendbaar is en op korte termijn kan inspelen op veranderingen.
Contacteer onsOnze unieke aanpak
Wie zijn we
Inside Communication Group is een compact bureau geleid door Mithée en Steve. Samen zijn we met tien, perfect op elkaar ingespeeld. Afhankelijk van de job versterken we ons core-team met ervaren partners met wie we al jaren samenwerken.

Steve De Jonghe
Business Director
Steve neemt de dagelijkse leiding voor zijn rekening. Hij heeft tien jaar ervaring in het begeleiden van strategische en operationele projecten van zowel internationale merken als lokale kmo’s en start-ups.
”It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change.
Charles Darwin